دکتر دندانپزشک خوب برای ایمپلنت دندان
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
21 مرداد 1398

دکتر دندانپزشک خوب برای ایمپلنت دندان

برای انتخاب دکتر دندانپزشک خوب برای ایمپلنت دندان بایستی فاکتورهایی را در نظر بگیرید. یک متخصص خوب ایمپلنت بایستی کاشتی موفق و با کیفیت بالا را برای بیمار فراهم آورد. درمان ایمپلنت کاملا تخصصی بوده و بسته به شرایط بیمار می توان از انواع روش ها جهت درمان بهره برد. تنها با رجوع نزد متخصصین مجرب می توان کاشت دندان را با موفقیت فراهم کرد و هم کارایی ایمپلنت را فراهم کرده و هم زیبایی را برای دندان های بیمار ایجاد نمود.

فهرست محتوای صفحه :

دکتر دندانپزشک خوب برای ایمپلنت دندان

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان

برای انتخاب یک متخصص مجرب بایستی در اولین گام به سطح علمی متخصص توجه فرمایید. داشتن مدارک معتبر از مراکز پیشرفته دندانپزشکی می تواند اولین معیار برای انتخاب دندانپزشک خوب باشد. در کنار تخصص بایستی به تجربه دندانپزشک هم توجه کافی داشته باشید. رضایت بیماران و دیدن نمونه کارهای بیمار نیز می تواند شما را در انتخاب متخصص دندانپزشکی مناسب راهنمایی کند. توجه به حقوق بیمار و رعایت بهداشت نیز می تواند بیماران را در انتخاب دندانپزشک خوب و درمان در محیطی مناسب یاری دهد.

ایمپلنت درمان کاملا تخصصی بوده و کاشت دندان را نمی توان به دست هر دندانپزشکی سپرد. مدت زمان کاشت به طور مرسوم بین چند هفته به طول می انجامد. در گام نخست بایستی فیکسچر درون لثه و استخوان فک بیمار جایگذاری شده و سپس با دادن زمان مناسب، اتصال و جوش را بین فیکسچر و استخوان فک برقرار کرد. بعد از ایجاد اتصال مناسب برای فیکسچر روکش دندان تهیه شده و عملیات نصب بر روی آن انجام می شود.

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت برای بیماران مختلف

با این وجود درمان و مدت زمان درمان می تواند برای بیماران مختلف متنوع انتخاب شود. برخی از بیماران نیاز به درمان در زمان فوری و کاشت ایمپلنت فوری دارند و برخی به دلیل مشکلاتی نظیر پوکی استخوان بایستی درمان در زمان طولانی تر را داشته باشند. بیماران با بیماری پوکی استخوان نیاز به تزریق پودر استخوان و درمان های این چنینی هستند که یک متخصص خوب بایستی به درمان های تکمیلی نظیر پوکی استخوان تسلط کافی داشته باشد.

دکتر دندانپزشک خوب برای ایمپلنت دندان

با رجوع نزد دندانپزشک خوب می توانید در فضایی بدون استرس و با آرامش خاطر اقدام به درمان های ایمپلنت دندان نمایید. بیمار باید بداند درد چندانی کاشت دندان نداشته و حتی با روش های پیشرفته کاشت دندان نظیر کاشت پانچی ایمپلنت می توان درمان و کاشت موفق را داشت. این روش به کاشت ایمپلنت دندان بدون درد و خونریزی موسوم است و زمان کاشت و بهبودی بعد کاشت به شکل محسوسی در آن کاهش یافته است.

استفاده از تجهیزات مدرن امروزی می تواند دندانپزشک را در کاشت موفق تر یاری نماید. تجهیزاتی نظیر لیزر دندان و استفاده از فناوری های دیجیتال نظیر کد کم می تواند به دندانپزشک در درمان موفق تر و دقیق تر کمک شایانی نماید. دکتر سعید کریمی از تجهیزات دیجیتال و فناوری های این چنینی در کاشت دندان استفاده کرده و درمان موفق و با تضمین را برای شما فراهم کرده است.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.