دندانپزشکی زیبایی
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
11 فروردین 1397

دندانپزشکی زیبایی

دندانپزشکی زیبایی چیست؟ دندانپزشکی زیبایی در تهران را با پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی انجام دهید. دندانپزشک زیبایی با کمک روش های زیبایی دندان اقدام به درمان و ایجاد لبخند زیبا می نماید. در دندانپزشکی زیبایی علاوه بر ایجاد زیبایی، دندانهای معیوب و پوسیده و خراب را نیز درمان می شود. یک دندانپزشک خوب بایستی از مراجع معتبر کسب مدرک کرده و به آخرین تکنیک های درمانی مسلط باشد.

دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی چگونه است؟

شاید بتوان دندانپزشکی را بدو زیر دسته دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی تقسیم کرد. یک دندانپزشک ترمیمی اقدام به ترمیم و بهبود دندانهای معیوب می کند و هدفش ایجاد زیبایی دندان نیست. در حالیکه در دندانپزشکی زیبایی هر دو هدف را پیگیری شده و هدفش درمان دندان های معیوب در کنار زیبایی است.

دندانپزشک زیبایی

دندانپزشک زیبایی سعی در ایجاد لبخند طبیعی برای فرد دارد. در گذشته کمتر به این مقوله توجه می شد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بکارگیری مواد و تجهیزات مدرن رسیدن به این هدف ممکن شده است. در گذشته به عنوان مثال برای پر کردن دندانها استفاده از آمالگام پر کردن صورت می گرفت ولی با پیدایش کامپوزیتها و مواد همرنگ دندانها، استفاده از آمالگام ها به شکل قابل ملاحضه ای کاهش یافته است. حتی دندانپزشک زیبایی می تواند با کامپوزیتها با تنوع رنگی نیز اقدام به درمان نماید.

دندانپزشک زیبایی

مراجعه کنندگان به دندانپزشک لزوما دارای علایم اورژانسی و درد های دندانی نیستند بلکه یکی ار اهداف مراجعه کنندگان بدست آوردن زیبایی دندان است. روشهای درمانی زیبایی دندان متنوع بوده و دندانپزشک زیبایی بایستی قبل از درمان مشاوره های لازم را به بیمار بدهد. معرفی روشهای مختلف به بیمار از وظایف دندانپزشک است. تکنیک های مدرن امروزی می تواند قبل از درمان نتایج درمانی را به بیمار نشان دهد.

کسانیکه که قصد دارند اقدام به انتخاب دندانپزشک زیبایی نمایند، می توانند به سطح تخصص و تجربه دندانپزشک توجه کنند. مشورت با کسانیکه که قبلا اقدام به درمانهای زیبایی کرده اند نیز به افراد در تشخیص دندانپزشک مناسب کمک فراوانی می کند. دندانپزشک با تشخیص نوع نقص دندانی روش درمانی مناسب را انتخاب می کند. روشهای مختلفی برای درمانهای زیبایی وجود دارد. از روشهای درمانی زیبایی دندانی بلیچینگ، ایمپلنت دندان، جراحی زیبایی لثه، کاشت نگینهای دندانی، بستن فاصله بین دندانی با ارتودنسی و روشهای متکی بر غیر ارتودنسی، بریج کردن و... را می توان نام برد.

دندانپزشک در بلیچینگ با ماده بلیچینگ دندانهای زیبا و سفید و درخشان به فرد اهدا می نماید. ایمپلنت دندان نیز روش مطین جهت کاشت دندانی و از بین بردن نقص کمبود دندان برای افراد محسوب می شود. گاهی میزان لثه نمایان برای افراد در هنگام لبخند زدن بیش از حد طبیعی است که در این مورد نیاز به جراحی لثه است. دندانپزشک زیبایی حد طبیعی نمایان شدن لثه برای فرد را فراهم می نماید. جهت از بین بردن فاصله بین دندانها نیز ارتودنسی مورد استفاده می شود که البته با پیدایش مواد همرنگ دندان استفاده از این مواد نیز جهت کاهش فاصله بین دندانها توسط دندانپزشک زیبایی استفاده می شود.

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.