بهترین دندانپزشک برای روکش دندان در تهران کیست؟
0 دیدگاه
دکتر سعید کریمی
14 فروردین 1399

بهترین دندانپزشک برای روکش دندان در تهران کیست؟

بهترین دندانپزشک برای روکش دندان در تهران، دکتر سعید کریمی است. ایشان دندانپزشک زیبایی و متخصص کاشت دندان به صورت تخصصی بوده که از بهترین دندانپزشکان برای روکش دندان محسوب می شوند. ساخت روکش در کلینیکی دندانپزشکی دکتر سعید کریمی با فناوری پیشرفته کد کم CAD/CAM فراهم شده است.

فهرست محتوای صفحه :

بهترین دندانپزشک برای روکش دندان چه خصوصیاتی دارد؟

برای انتخاب متخصص خوب در زمینه روکش دندان و درمان های ترمیمی بایستی به سطح تخصص دندانپزشک و رضایت خاطر سایر بیماران توجه نمود. استفاده از فناوری های نوین در زمینه روکش دندان یکی از مواردی است که بایستی در انتخاب بهترین دندانپزشک برای روکش دندان به آن توجه نمود. همچنین بایستی توجه نمود که روکش های دندانی شامل انواع مختلفی بوده که بایستی دندانپزشک بتواند از بهترین روکش های دندانی متناسب با نیاز بیماران استفاده نماید. بهترین دندانپزشک در این زمینه بایستی روکش دندان را بتواند به صورت سه بعدی برای بیماران در اسرع وقت تهیه نموده و برای دندان های فرد استفاده نماید.

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران کیست؟

جهت مطالعه این مقاله کلیک کنید
در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی ۲۰ سال تجربه، دانش روز و بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دندانپزشکی دنیا را تجربه کنید.

بهترین دندانپزشک برای روکش دندان چه جنسی را انتخاب می نماید؟

همانطور که گفته شد برای روکش های دندانی می توان از انواع جنس ها استفاده کرد. روکش های فلزی، سرامیکی و زیرکونیا از انواع روکش های دندانی محسوب شده که بهترین دندانپزشک برای روکش دندان بایستی بتواند از انواع آن ها بهره گیرد.

بهترین دندانپزشک برای روکش دندان

به مرور زمان روکش های دندانی دچار تحول و پیشرفت شده اند که هم استحکام لازم را دارند و هم از درجه زیبایی بالایی برای استفاده کنندگان برخوردار است. روکش های سرامیکی و زیرکونیا به لحاظ زیبایی و استحکام ممتاز هستند. این در حالی است که روکش های زیرکونیا هم استحکام بالاتر و زیبایی منحصر به فردی دارند و می توان گفت که از بهترین روکش های دندانی موجود در دندانپزشکی محسوب می شود.

روکش زیرکونیا به لحاظ جنس خاصی که دارد، استحکام و زیبایی مناسب را برای دندان های فرد فراهم می آورد. همچنین تطابق و هماهنگی با سیستم دهانی فرد نیز بسیار ممتاز است.

توصیه های لازم بعد از روکش دندان توسط بهترین دندانپزشک برای روکش دندان

بایستی بدانید که پس از روکش دندان بایستی از دندان ها به صورت مناسب مراقبت هایی انجام شود که توسط دندانپزشک به بیماران در هنگام درمان این موارد تاکید می گردد. بنابراین برخی از این موارد را در زیر بیان نموده ایم.

  • عمر روکش های دندانی به طور متوسط بین 10 تا 15 سال می باشد. حال آن که کیفیت بالاتر روکش و رعایت مراقبت توسط افراد می تواند بر طول این عمر افزایش دهد.
  • برای نصب روکش دندان بر روی دندان ها بایستی حداقل نیم ساعت برای روکش های موقتی و حدود 24 ساعت برای روکش های دائمی برای ایجاد اتصال قوی بین روکش و دندان صرف شود که بیمار نبایستی در این مدت زمان به روکش به کار گرفته شده فشاری بیاورد.
  • ممکن است با بکار بردن روکش های دندانی برای مدت زمان محدودی دندان دچار حساسیت ها نسبت به سرما و گرما شوند که موقتی بوده و جای نگرانی ندارد.
  • رعایت بهداشت برای افراد برای استفاده از روکش الزامی است. محل روکش دندان می تواند محلی برای تجمع باکتری ها شده و این امر باعث ایجاد بوی بد برای فرد شود.
  • از مسواک و نخ دندان برای روکش دندان همانند دندان طبیعی استفاده کنید.
  • چکاپ دندان ها در دوره های معین نزد دندانپزشک بسیار مفید است.

رعایت نکات تجویزی بهترین دندانپزشک برای روکش دندان بسیار لازم و ضروری است.

بهترین دندانپزشک برای روکش دندان

دندانپزشکی دکتر سعید کریمی روکش دندان را به صورت تخصصی انجام می دهد.

اگر یکی از مراکز معتبر در تهران برای روکش دندان را می خواهید و خواهان روکش دندان به صورت تخصصی هستید، پیشنهاد ما دندانپزشکی دکتر سعید کریمی است. کلینیک تخصصی دکتر سعید کریمی یکی از معتبر ترین مراکز دندانپزشکی زیبایی در تهران است که مجهز به فناوری کد کم بوده و روکش های دندانی را با جنس های مختلف به صورت سه بعدی برای افراد فراهم می نماید. این در حالی است که بسیاری از دندانپزشکی ها از روش های قدیمی برای ساخت روکش های دندانی استفاده می کنند.

برای دریافت مشاوره و نوبت با مطب دکتر سعید کریمی تماس حاصل نمایید
88888590-021/88884546

نظرات کاربران

ارسال نظرات

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
Hurray! Your have successfully entered the captcha.